На вебпорталі ПФУ можна подати скан-копії трудових книжок працівників відділами кадрів підприємства

630_360_1538400307-7278_15

У серпні 2021 року оновлено функціонал вебпорталу Пенсійного фонду України: https://portal.pfu.gov.ua/.

У кабінеті страхувальника реалізовано режим ведення спеціалістів відділу кадрів. Режим надається для користувачів, які увійшли за печаткою юридичної особи або за кваліфікованим електронним підписом, яким підписали останній поданий звіт.

Так, реалізовано автентифікацію спеціалістів відділу кадрів, для яких надається перегляд звернень «Відомості про трудові відносини», які подавав страхувальник, та подання звернення цього типу.

Зокрема, потрібно створити «довідник» спеціалістів, які будуть працювати із трудовими книжками.

У подальшому працівник відділу кадрів заходитиме до кабінету страхувальника на вебпорталі за своїм кваліфікованим електронним підписом. Функціонал дозволяє:

- у вкладці «Відомості про трудові відносини» виконувати пошук звернень для перегляду, за РНОКПП, ПІБ застрахованої особи, датою подачі звернень «з – по» або статусу звернення (виконано, в роботі, скасовано виконання та ін.);
- у вкладці «Відомості про трудові відносини робітника» створювати електронні цифрові записи згідно з записами у трудових книжках працівників та/або надсилати до Пенсійного фонду України скановані копії з оригіналів первинних документів, які підтверджують набуття стажу.